InhoudsopgaveKwaliteitsrapport 2020‘Samen gedaan’In het kortLeeswijzerVoorwoordSamenvattingNawoordBronnenHoofdstuk 1: De kwaliteit van het zorgproces rondom de individuele cliëntCijfersPersoonsgerichte zorgIn dialoog met cliënten en verwantenOndersteuningsplannenGezondheidsrisico’sHoofdstuk 2: Invloed en betrokkenheid van de cliëntOnvrijwillige zorg(Mede)zeggenschapCliëntcommunicatieInzet van zorgdomoticaHoofdstuk 3: Ervaringen van cliëntenBen Ik Tevreden?Menselijke maatHoofdstuk 4: Samenspel in zorg en ondersteuningDagbestedingSamenwerking met ketenpartnersCoronamanagementKlachtenfunctionaris en cliëntvertrouwenspersoonHoofdstuk 5: Borging van veiligheid in zorg en ondersteuningIncidentenRisico’s op inzet medische hulpmiddelenHoofdstuk 6: Onze (zorg)professionalsReflectie in teamsBetrokken en vakbekwame medewerkersWat vinden anderen van het kwaliteitsrapport?Externe visitatieRaad van toezichtCentrale cliëntenraadCentrale VerwantenraadOndernemingsraadVerhalenTer illustratielees ze hier